Переваги роботи в онлайн-казино для айтішників: думка експертів з СТО Cosmolot

Навіщо айтішнику робота в онлайн-казино? Запитали у СТО Cosmolot  Dev.ua

Home » Переваги роботи в онлайн-казино для айтішників: думка експертів з СТО Cosmolot
Переваги роботи в онлайн-казино для айтішників: думка експертів з СТО Cosmolot

Гемблінг-платформи все частіше розглядаються айтівцями як галузь, яка добре підходить для будівництва кар’єри. Чим онлайн казино може бути цікавим для програміста, які завдання потрібно розв’язувати для справної роботи сайту та які труднощі виникають у процесі — про все це поговорили з СТО Cosmolot Володимиром Ісатаєвим.

Cosmolot — це одна з найбільших гемблінгових онлайн-платформ в Україні. Вони перші отримали ліцензію в Україні та працюють лише з легальними провайдерами. Зараз на сайті можна знайти ігри від 52 розробників, серед них багато жанрів азартних ігор: слоти, рулетка, блекджек, бакара, покер і live-ігри.

Володимир Ісатаєв

Програмував я зі школи, маю призи Київських олімпіад. Після — навчався за спеціальністю в Національному авіаційному університеті. Починав із development, tech lead, architector. До Cosmolot працював 10 років в одній продуктовій IT-компанії та ще кілька в інших. Загалом уже 16 років у комерційному IT.

«Онлайн-казино ніяк особливо не відрізняється від інших highload продуктових сайтів: „Нової пошти“ чи OLX»

Прийшов я до компанії зимою 21-го року. Спочатку був консультантом із development: консультував компанію з точки зору розбудови власної IT- команди. В Україні якраз почав впроваджуватися закон про легалізацію азартних ігор, який був прийнятий улітку 20-го року, і я прийшов на допомогу: потрібно було зробити так, щоби вся технічна складова компанії відповідала українському законодавству.

До Cosmolot я не працював із гемблінгом. І через міфи скептично ставився до онлайн-казино. Але коли я почав розбиратися, як закони в розвинутих країнах регулюють цей бізнес, як має подаватися цей бізнес для користувачів, побачив, що наша держава йде в тому ж напрямку. Через це все для мене гемблінг став мати дуже відповідальний вигляд.

Бізнес повинен бути чесним до користувачів і є правила, які регулюють усі ці відносини. Наприклад, наша компанія другий рік поспіль сплачує ліцензію у 23,4 млн і не звільняє людей під час війни, платить усім зарплатню. Бо ліцензійне казино має відповідальність — платити ліцензію, податки та дотримуватися принципів відповідальної гри.

Загалом онлайн-казино технологічно ніяк особливо не відрізняється від інших highload продуктових сайтів: «Нової пошти» чи OLX, наприклад. Ті ж самі мови програмування, та бази даних. Є різниця з приводу того, що кожен користувач — це велика кількість запитів, змін в балансах, яка збільшується з активністю користувача на сайті.

Тому коли ми пишемо функціонал, то враховуємо кількість запитів, які можуть проходити на цей функціонал. Спостерігаємо, як він поводить себе та наскільки швидко відпрацьовує, наскільки масштабується, чи можна його розширювати горизонтально, чи ні. Якщо ні, то думаємо, у чому проблема та як цьому запобігти.

«DDoS-атаки, чи хакерські атаки — це як гонитва озброєнь»

Онлайн-казино — це напружена система: багато зв’язків із зовнішніми компаніями, які надають ті чи інші сервіси. Ця вся інтеграція повинна працювати 24/7. Іноді бувають збої, мабуть, у часи пік: увечері й уночі — це може створювати труднощі. Але я часто сприймаю це як челендж і намагаюся пропагувати команді це як челенджі, а не просто складнощі. Бувають в продукті DDoS, перебої та порушники правил чи закону. Але якщо готуватися, передбачати запобіжники, то всі труднощі розв’язуються.

DDoS атаки, чи хакерські атаки — це як гонитва озброєння. Що більше ти інвестуєш в оборону, то більше противнику треба інвестувати в напад. І в кого більше інвестиція, той і виграє битву.

Є багато інструментів, систем доступу — з партнерами ми їх використовуємо для постійного аналізу трафіку. Ми також перевіряємо наші системи навантаженням. Навіть якщо пройде частина від атаки, наприклад п’ять відсотків чи менше, то ми повинні відповісти всім користувачам. Ми робимо нашу систему, наскільки це можливо, автоматично масштабувальною, щоб вона за декілька хвилин могла вирости й уже опрацювати всі запити — тих користувачів, які до нас заходять, і нелегітимних користувачів, які приходять із DDoS-атаки.

«Є бюджети, які можна витратити на вивчення англійської чи інші вузькоспеціалізовані курси»

Кількість людей у команді та плани з розширення

Зараз сформована досить потужна та велика команда в IT-департаменті. А так ми зростаємо залежно від того, як процеси, інфраструктура та архітектура дають змогу наймати нових людей, і це можна вважати ефективним ростом. Коли ми розуміємо, що можемо створювати більше функціоналу, більше речей, тоді ми наймаємо, шукаємо та запрошуємо нових людей. Зараз, наприклад, є відкриті вакансії backend developer.

На що Cosmolot звертає увагу, коли бере на роботу?

По-перше, для мене важливо, щоб у людини були фундаментальні знання в програмуванні, потім — технічні знання вже в межах тієї сфери, у якій вона буде працювати в компанії. Також досвід, який вона має, наприклад, у рішеннях, які вже зробила: як вона до них йшла, як вона розв’язувала труднощі, з якими стикалася. Наскільки людина експертна в питаннях, які їй потрібно вирішувати. Ну, і дуже важливі для мене це софт скіли: наскільки людина вміє комунікувати та чи зможе вона нормально описувати свої міркування.

Про мотивацію для нових кандидатів

В онлайн-гемблінгу найбільше мотивує технічна складова цієї сфери. Тому що є велике навантаження, є багато запитів, які треба опрацьовувати системі на програмному рівні — і це драйвить велику частину людей, яким цікаво працювати з навантаженням, із даними та їхньою структурованістю. Це також мотивує й мене. Тому коли я проводжу співбесіди, то проговорюю, які челенджі постануть перед людиною, з чим доведеться працювати. І якщо людину це драйвить, то вона бачить у цьому інтерес для себе.

Бенефіти для працівників

Крім стандартних для IT-ринку бенефітів — це, наприклад, бюджети, які можна витратити на вивчення англійської чи інші вузькоспеціалізовані курси, бо компанія дбає про те, аби співробітник під час роботи вчився та здобував нові знання та навички. Ще у нас крутий офіс з власною терасою. До війни ми проводили багато тімбілдінгів та корпоративних свят, сподіваюся, після Перемоги нашої країни, ми повернемо ці традиції.

Хочу до команди Cosmolot

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.

Висновок:

Стаття розповідає про гемблінг-платформу Cosmolot і її технічну складову. Вона зазначає, що онлайн-казино не відрізняється від інших highload продуктових сайтів і потребує уваги до деталей, таких як кількість запитів і масштабування. Також стаття звертає увагу на проблему DDoS-атак і хакерських атак, яку компанія розв’язує шляхом інвестування в оборону. На кінець статті додається цитата автора сайту про важливість відповідальної гри в азартних іграх.

14 Replies to “Переваги роботи в онлайн-казино для айтішників: думка експертів з СТО Cosmolot”

  • Lumberyard says:

    Робота в онлайн-казино дозволяє айтішникам розвивати навички програмування та отримувати новий досвід у сфері інтернет-технологій.

  • texas butterfly says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати новий досвід і заробляти гроші, використовуючи свої навички і знання в галузі IT.

  • Juice Petite says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників має свої переваги, про це говорять експерти з СТО Cosmolot. Можливість отримати новий досвід і навички в цій галузі.

  • Ba1t says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий дохід. Експерти з СТО Cosmolot рекомендують розглянути цей варіант.

  • firefly caramel says:

    Робота в онлайн-казино цікава для айтішників – кажуть експерти з Cosmolot. Це може бути новий досвід і можливість розвивати навички.

  • Metal Star says:

    Цікава думка експертів з СТО Cosmolot про переваги роботи в онлайн-казино для айтішників. Можливо, це новий спосіб заробляти гроші та розвиватися в індустрії.

  • Blue Despair says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий досвід і заробляти гроші, використовуючи свої навички. Експерти з СТО Cosmolot підтверджують цю можливість.

  • Seal Snake says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість розвиватися в ІТ галузі, отримувати новий досвід та заробляти гроші. Експерти з СТО Cosmolot підтверджують цю думку.

  • Gold Bentley says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий дохід та вдосконалити навички програмування. Експерти з СТО Cosmolot підтверджують це.

  • Texas Butterfly says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість розвивати навички програмування, тестування та оптимізації сайтів. Експерти з СТО Cosmolot підтверджують цю думку.

  • Broomspun says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий дохід. Експерти з СТО Cosmolot рекомендують це як вигідний варіант для спеціалістів у сфері IT.

  • Club Nola says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий дохід. Експерти з СТО Cosmolot рекомендують спробувати цей вид роботи.

  • SWAT Honey says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість розвивати навички програмування, отримувати новий досвід і заробляти гроші. Експерти з СТО Cosmolot підтверджують це.

  • Lucky Martian says:

    Робота в онлайн-казино для айтішників – це можливість отримати додатковий дохід. Експерти з СТО Cosmolot рекомендують спробувати цей вид роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Останні новини