У Києві запустили першу соціальну рекламу на тему гемблінгу ITC
У Києві запустили першу соціальну рекламу на тему гемблінгу ITC
Пресслужба Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) повідомляє, що у Києві було запущено першу соціальну рекламу на тему свідомого гемблінгу. Гемблінг – це пристрасть до азартних ігор, де виграш залежить від випадку, а не навичок гравця.
Голова КРАІЛ Іван Рудий заявив, що реклама була створена з метою зниження соціальних ризиків, пов’язаних з неправильним сприйняттям азартних ігор як способу заробітку.
«Довгий час гемблінг був заборонений в Україні, але «тіньовий бізнес» продовжував існувати. Відтак азартні ігри були доступні, а розуміння про свідому гру – ні. Сьогодні ж, після легалізації сфери азартних ігор в Україні, наша соціальна місія – зробити гемблінг безпечним видом розваги для українців та максимально запобігти можливим загрозам», – наголосив Іван Рудий.
Іван Рудий також зазначив, що це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. Планується продовжувати роботу в цьому напрямку та поширювати її на інші міста України.
Нагадаємо, що азартні ігри було легалізовано в Україні у 2021 році.
Перша соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу була запущена у Києві з метою зниження соціальних ризиків, пов’язаних з азартними іграми. Це перша державна ініціатива такого роду, і планується поширення реклами на інші міста України.
Джерело: Facebook
Cпецпроект ITC.ua Play.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження залежності. Підтримаймо ініціативу по боротьбі з цією проблемою в Україні.
Соціальна реклама про гемблінг – важлива ініціатива для попередження залежності в Києві. Надія на зміни у свідомості громадян.
Перша соціальна реклама про гемблінг в Києві – важливий крок у боротьбі з цією проблемою. Надіюсь, що вона допоможе усвідомити наслідки азартних ігор.
Соціальна реклама про гемблінг – важлива ініціатива для попередження залежності від азартних ігор. Дуже актуальна тема, яка потребує уваги суспільства.
Соціальна реклама про гемблінг в Києві – важлива ініціатива для попередження залежності від азартних ігор. Надіюсь, що вона допоможе свідомо ставитися до цієї проблеми.
Соціальна реклама про гемблінг в Києві – важлива ініціатива для попередження залежності від азартних ігор. Підтримка цієї ідеї допомагає захистити людей від негативних наслідків грального бізнесу.
Це важлива ініціатива, яка допоможе підвищити усвідомленість про проблему гемблінгу серед населення. Надіюсь, що ця реклама допоможе зменшити шкоду, яку приносить азартні ігри.
Гемблінг – серйозна проблема, яка потребує уваги суспільства. Соціальна реклама може допомогти поширити усвідомлення про наслідки азартних ігор.