В Киеве запустили первую социальную рекламу на тему гемблинга ITC
В Киеве запустили первую социальную рекламу на тему гемблинга ITC
Прес-служба Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей (КРАІЛ) повідомляє, що в Києві запущена перша соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. Гемблінг – це пристрасть до азартних ігор, в яких виграш залежить від випадку, а не вмінь гравця.
Голова КРАІЛ Іван Рудий заявив, що реклама була створена для зниження соціальних ризиків, які можуть виникнути через спотворене сприйняття азартних ігор як способу заробітку.
«Довгий час гемблінг був заборонений в Україні, але «тіньовий бізнес» продовжував існувати. Отже, азартні ігри були доступні, а розуміння про свідому гру – ні. Сьогодні ж, після легалізації сфери азартних ігор в Україні, наша соціальна місія – зробити гемблінг безпечним видом розваги для українців та максимально запобігти можливі загрози», – підкреслив Іван Рудий.
Він також зазначив, що це перша державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу. У майбутньому планується продовжувати роботу в цьому напрямку і поширювати її на інші міста України.
Нагадаємо, азартні ігри були легалізовані в Україні у 2021 році.
Перша соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу була запущена в Києві з метою зниження соціальних ризиків, пов’язаних з неправильним сприйняттям азартних ігор. Це важлива крок у забезпеченні безпеки гравців та запобіганні можливим загрозам. Подальша робота в цьому напрямку планується і для інших міст України.
Джерело: Facebook
Cпецпроект ITC.ua Play.
Показ соціальної реклами про гемблінг важливий крок для попередження залежності в Києві. Надіюсь, що ця ініціатива допоможе багатьом уникнути проблем з азартними іграми.
Соціальна реклама про гемблінг – важливий крок у боротьбі з цією проблемою. Надіюсь, що вона допоможе усвідомити наслідки азартних ігор і зменшити їх поширення.
Це дуже важлива ініціатива для попередження проблем з азартними іграми. Соціальна реклама може врятувати багато життів і розбитих сімей.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження шкідливих наслідків. Необхідно підтримувати ініціативи, що спрямовані на боротьбу з цією проблемою.
Це важливий крок для популяризації проблеми гемблінгу серед населення Києва. Соціальна реклама може допомогти у свідомому виборі гравцями.
Соціальна реклама важлива для попередження проблем з гемблінгом. Дуже важливо підтримувати та сприяти здоровому способу життя.
Це важлива ініціатива для попередження залежності від азартних ігор. Соціальна реклама може допомогти усвідомити небезпеку гемблінгу і заохотити до відмови від цього виду розваг.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження залежності. Підтримаймо ініціативу та поширюймо усвідомленість про цю проблему.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження шкідливих наслідків. Гравці повинні бути обережними і враховувати можливі ризики.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження залежності. Надіюсь, що вона допоможе людям уникнути негативних наслідків цього виду розваги.
Соціальна реклама про гемблінг важлива для попередження залежності. Підтримую ініціативу по поширенню усвідомленості про цю проблему серед громадськості.